מנתוני סטורנקסט עולה כי הקטגוריות הנמכרות ביותר היו חומרי ניקוי ונייר טואלט ■ חנויות הנוחות הציגו צניחה של 23% במכירות
פורסם ב-18:40
ההתנפלות על הסופרמרקטים נמשכה גם בשבוע החולף, עם שווי מכירות של 1.29 מיליארד שקל – עלייה של 41% לעומת הממוצע בשבוע רגיל. כך עולה מנתוני סטורנקסט, המתבססים על נתוני הקופות של רשתות המזון, הסופרמרקטים ומכולות גדולות.
שבוע קודם לכן, הגידול במכירות הסתכם ב-1.34 מיליארד שקל, גידול של 44% לעומת שבוע רגיל. כלומר הישראלים הוציאו בסופרמרקטים בשבועיים האחרונים 2.63 מיליארד שקל. לשם השוואה, המכירות בסופר בשבוע הראשון של 2020 הסתכמו בפחות מ-900 מיליון שקל, והשבועיים הראשונים בפחות מ-1.8 מיליארד שקל.
הגידול המשמעותי ביותר היה בתחום המוצרים לבית, ובהם חומרי חיטוי וניקיון, עם צמיחה של 75%, לעומת הממוצע בשבוע רגיל, לשווי מכירות של 126.6 מיליון שקל.
https://www.themarker.com/consumer/1.8706617